Alsós munkaközösség

Kedves Szülők és Gyerekek!

Munkatársaim nevében is sok szeretettel köszöntök minden diákot és szüleiket a 2024-2025-ös tanév kezdetén. Az alsó tagozaton 9 osztály kezdi az új tanévet.

1.a Csizmadiáné Csillak Hajnalka
1.b Fenesné Máté Andrea- Alföldi Ágnes
2.a Dr. Mohosné Danyi Eszter
2.b Hidvégi Anita
3.a Pálfalvi Erzsébet
3.b Molnárné Tóth Erzsébet
4.a Kiszlingerné Szántó Diána
4.b Sebestyénné Siki Eliza
4.c Domonkos- Alföldi Eszter

 Munkaközösségünk fontos feladatának tartja a tehetséges tanulók felkészítését a versenyekre, a lemaradók számára pedig felzárkóztató korrepetálást biztosítunk. Tanulóinkat a környezettudatosságra és az egészséges életmódra neveljük. A keresztény értékrend beépül mindennapjainkba, amit az egyházi ünnepek méltó megünneplésével tesszük még élőbbé. A lelki napokon felkészülünk a közelgő ünnepekre és nagy hangsúlyt fektetünk a nemzeti emléknapok megünneplésére is. A projektnapokon az együtt töltött tartalmas időtöltés kovácsolja közösséggé az osztályok tanulóit.

 Iskolánk pedagógusai elkötelezettek a boldog és szeretetteljes családi kapcsolatokért. Ennek érdekében beépítjük a tanórák menetébe a Családi Életre Nevelés (CSÉN) személyiség- és közösségformáló programját.

 Néphagyományaink ápolását a művészeti iskolában, a néptánc órákon, fellépéseken tapasztalhatják meg a gyerekek. A foci- és röplabdaedzéseken a csapatban végzett sportolás örömét ismerhetik meg. A Harangegyüttesben a közös zenélés kovácsolja közösséggé a lelkes tagokat.

Az idei tanév kezdetén minden családnak jó egészséget és örömökben gazdag új tanévet kívánunk!

2024. 09. 12.

Molnárné Tóth Erzsébet
Munkaközösség vezető

Napközis Munkaközösség

A 2024/25-ös tanévben a napközis tanulócsoportokat a következő pedagógusok vezetik:

1. a    Schőberl Csilla
1. b    Alföldi Ágnes
2. a    Endrészné Veiland Viktória
2. b    Farkas Tímea
3. a    Szabó Andrea Éva
3. b    Ticz Zsuzsanna      
4. a    Kövecses Mária
4. b    Hajdu Viktória
4. c    Gulkainé Kurucz Mária

Pedagógiai tevékenységünk a keresztény értékrendre épít. Célunk, hogy az iskolába lépő kisgyermekben óvjuk és fejlesszük a megismerés, a megértés és a tanulás iránti érdeklődést és nyitottságot;

fogékonnyá tegyük a tanulót saját környezete, a természet, a társas kapcsolatok iránt;

teret adjunk a gyermek játék és mozgás iránti vágyának;

a tanuló merje kifejezni és felvállalni érzelmeit;

az intézmény a tanítási tartalmak feldolgozásának folyamatában elemi ismereteket közvetítsen, alapvető képességeket és alapkészségeket, kulcskompetenciákat fejlesszen;

és társas kapcsolataikat hassa át az egymás iránti szeretet és tisztelet, fogadják el a szabályokat és megállapodásokat, alkalmazzák a kulturált együttélés normáit.