Alsós munkaközösség

Kedves Szülők és Gyerekek!

Munkatársaim nevében is sok szeretettel köszöntök minden diákot és szüleiket a 2025-2026-os tanév kezdetén. Az alsó tagozaton 8 osztály kezdi az új tanévet.

1.a     Kiszlingerné Szántó  Diána
1.b     Siki Eliza
2.a     Csizmadiáné Csillak Hajnalka
2.b     Gulkainé Kurucz Mária
3.a     dr. Mohosné Danyi Eszter
3.b     Hidvégi Anita
4.a     Pálfalvi Erzsébet
4.b     Molnárné Tóth Erzsébet

 Munkaközösségünk fontos feladatának tartja a tehetséges tanulók felkészítését a versenyekre, a lemaradók számára pedig felzárkóztató korrepetálást biztosítunk. Tanulóinkat a környezettudatosságra és az egészséges életmódra neveljük. A keresztény értékrend beépül mindennapjainkba, amit az egyházi ünnepek méltó megünneplésével tesszük még élőbbé. A lelki napokon felkészülünk a közelgő ünnepekre és nagy hangsúlyt fektetünk a nemzeti emléknapok megünneplésére is. A projektnapokon az együtt töltött tartalmas időtöltés kovácsolja közösséggé az osztályok tanulóit.

 Iskolánk pedagógusai elkötelezettek a boldog és szeretetteljes családi kapcsolatokért. Ennek érdekében beépítjük a tanórák menetébe a Családi Életre Nevelés (CSÉN) személyiség- és közösségformáló programját.

 Néphagyományaink ápolását a művészeti iskolában, a néptánc órákon, fellépéseken tapasztalhatják meg a gyerekek. A foci- és röplabdaedzéseken a csapatban végzett sportolás örömét ismerhetik meg. A Harangegyüttesben a közös zenélés kovácsolja közösséggé a lelkes tagokat.

Az idei tanév kezdetén minden családnak jó egészséget és örömökben gazdag új tanévet kívánunk!

Napközis Munkaközösség

A 2025/26-os tanévben a napközis tanulócsoportokat a következő pedagógusok vezetik:

1.a     Domonkos-Alföldi Eszter Anna
1.b     Hajdu Viktória
2.a     Schőberl Csilla
2.b     Fenesné Máté Andrea
3.a     Endrészné Veiland Viktória
3.b     Farkas Tímea
4.a     Szabó Andrea Éva
4.b     Alföldi Ágnes

Pedagógiai tevékenységünk a keresztény értékrendre épít. Célunk, hogy az iskolába lépő kisgyermekben óvjuk és fejlesszük a megismerés, a megértés és a tanulás iránti érdeklődést és nyitottságot;

fogékonnyá tegyük a tanulót saját környezete, a természet, a társas kapcsolatok iránt;

teret adjunk a gyermek játék és mozgás iránti vágyának;

a tanuló merje kifejezni és felvállalni érzelmeit;

az intézmény a tanítási tartalmak feldolgozásának folyamatában elemi ismereteket közvetítsen, alapvető képességeket és alapkészségeket, kulcskompetenciákat fejlesszen;

és társas kapcsolataikat hassa át az egymás iránti szeretet és tisztelet, fogadják el a szabályokat és megállapodásokat, alkalmazzák a kulturált együttélés normáit.